Who's that girl? - Kapitel 17

"Perfect night, ah?", sa jag och kysste honom. Han nickade och jag vände mig om så han kunde hålla armen om mig. JAg hörde hur hans andetag blev allt tyngre och till slut hade han somnat.
"I like you. A lot.", viskade jag tyst.

Ames perspektiv:
Harry och jag hade somnat och sovit en bra stund. När jag vaknade var klockan runt halv 12 på natten så jag slängde iväg ett sms till Lelle om att vi gärna hade lägenheten för oss själva i natt. Månen lyste klart och lyste upp hela vårt rum. Jag vände mig om och såg att jag hade allt täcke. Harrys nakna kropp låg vänd bort från mig och hans hud såg nästan pärlemovit ut i månljuset. Jag bet mig i läppen. Var han tvungen att vara så vacker? Jag reste mig försiktigt upp ur sängen och började rota runt på golvet efter mina underkläder. Fasen oxå.. suckade jag. Jag fortsatte att leta och slog i huvudet i sängkanten när jag skulle resa mig upp igen. 
"Men kom igen! Vad vill du mig?", utbrast jag irriterat. "Underwears.. Underwears.. where are you?", mumlade jag. Jag lyfte upp huvudet och skrek till. Harry tittade storögt på mig och granskade varenda rörele jag gjorde.
"Please.. Telle me you're NOT talking to your underwears..", skrattade han och drog upp mig från golvet till sängen. 
"And you know.. You don't need any..", viskade han i mitt öra. JAg log och vände mig om. Kysste honom längs halsen och bröstkorgen. Jag började skratta. 
"What?", utbrast han. 
"Nothing.. Hahah I talked to my underwears..", skrattade jag och slängde mig på sängen. Jag skrattade så hysteriskt att jag rullade ner från sängen och landade med en duns på golvet. Det gjorde ont som satan!
"Are you ok, babe?", Harry lutade sig över sängkanten och hans mörka lockar föll honom i ansiktet. Han lutade sig dock lite för långt fram och ramlade ner på mig. 
"Ohhhff!", skrek jag. Jag fortsatte att skratta. Jag kände hans nakna hud mot min och strök med handen längs hans rygg. Jag satte mig upp och Harry gjorde det samma. 
"You're crazy..", mumlade han mot mitt hår när jag lutade huvudet mot hans bröstkorg. 
"I want you, I need you, I love you, I miss you, like crazy...", viskade jag medan jag citerade filmen "Like Crazy". Jag hörde hur Harry skrattade till. 
"How much truth was it in that sentence?", sa han blygt.
"Most of it.", svarade jag och vände upp huvudet. Han kysste mig och vi ställde oss upp för att gå tillbaka till att sova. Jag somnade i Harrys armar och kände mig lyckligare än någonsin..

När vi vaknade på morgonen hörde jag hur någon satte nyckeln i dörren och vred om. Shit.. Var hon redan hemma? Jag satte mig snabbt upp och väckte Harry. Trött som han var föste jag in honom i duschen och rafsade ihop hans kläder och slängde in dem med. Jag klädde snabbt på mig och tog på mig ett par ljusrosa jeans med en prickig blus till. Jag gick ut till köket och fann Liam och Lelle ätandes. 
"You guys didn't eat at Liam's place?", sa jag och höjde ögonbrynen. Lelle skakade på huvudet.
"Nope.. Liam has no food at his place", sa hon och log retsamt. Liam drog in henne i en kram. 
"Where's Harry? The boys will be here any minute!", sa Liam och tittade sig omkring.
"I'm here!", Harry kom gående från badrummet och gick fram och ställde sig bakom mig. Jag pustade ut. Lelle tittade på mig frågande. Jag nickade och hon förstod. Hennes ansikte sprack upp i ett gigantiskt leende.
"Sooo, you two had a great time last night?", frågade Harry och gick fram till kylskåpet och tog fram ägg och bacon. 
"Ohh yes.. Best night ever!", sa Liam och tittade på Lelle. 
"Ohhh dessert I guess!", sa Harry och log kaxigt. 
"Actually not!", svarade Lelle och drog ut tungan åt Harry. "But you guys had dessert." Fortsatte hon och log trimuferande. Ohh hon gjorde det inte! Gud vad pinsamt!
"What.. yeah..Maybe!", skrattade Harry lite nervöst. 
Det plingade till på dörren och in sprang resten av killarna.

Kommentarer
Postat av: Från, från MIG!!!!!!!

I just love your story!

2012-05-24 @ 17:24:51

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0