Planer

Hej hopp!
Jag blir jätte rörd av era fina kommentarer så tusen tack! Nu är det så här: Skolan har dragit i gång och nu är det sjukt mycket så jag kommer inte kunna skriva lika ofta som jag vill men ska försöka schema lägga allt. Jag åker till Stockholm på onsdagkväll till och med lördag så jag kommer inte ha ngn chans att uppdatera. Men, jag ska försöka skriva klart One shoten så den uppdateras av sig själv under veckan. Jag vill bara tänka bort bloggen den här veckan eftersom jag ska se mitt fav. band Coldplay :) 
När det kommer till den nya novellen så kommer jag att börja skriva på den snart. Men jag kommer skriva så jag har delar på lager. Jag vill kunna schemalägga dem. Så, ni får one shoten nu i veckan förmodligen sen tar jag en paus på 2 veckor så jag hinner skriva på den nya och då jäklar blir det åka av! Den nya novellen kommer inte bara vara skriven av mig utan också av min syster så det kommer en presentation av henne. Kom på att jag inte har presenterat mig ordentligt, vill ni ha en av mig också?

Schema:
V.35 - One shoten 3 delar
V.36 skriver jag på och en presentation av min syster kommer
V. 37 skriver jag på
Söndagen 16 september kommer första delen på The man who can't be moved

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Skulle vara kul med en presentation av dig också!
Längtar att få se hur den nya novellen kommer bli, är 100% säker på att den blir minst lika bra :D

2012-08-26 @ 17:59:37
URL: http://penandpaper.webblogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0