2012

2012, wow vilket år det har varit! Jag startade bloggen den 28 mars 2012 och jag ångrar det inte en sekund! Det har varit mycket slit och tuffa månader. I början skrev jag bara för min egen skull, men nu skriver jag för er mina kära pumpor! Detta är för er :') Jag vill tacka er för hur mycket ni har givit mig under det gångna året. Jag vill tacka er även om jag bara har några få läsare kvar, jag vill tacka er för allt fint ni tillför i kommentarsfältet och ett speciellt tack till Joanna som jämt och ständigt sparkar på mig att skriva haha
Tack! <3 nu ska vi göra 2013 till ett ÄNNU bättre år! Vill ni vara med? För jag är här för att stanna!

Ha en riktig God Jul och gott nytt år med massa godis, UAN tour DVD-mys i soffan och sena kvällar! Vi ses nästa år mina älskade vänner!

Love L

Kommentarer
Postat av: Joanna

Kommer att finnas här för att just ge dig den där extra sparken ;) Älskar ditt skrivande och det blir bara bättre och bättre, du borde vara stolt över dig själv.!

2012-12-25 @ 18:56:05
Postat av: Emelia Selin

Klart vi vill vara med, i alla fall jag! :D Du är sjukt bra på att skriva och skulle inte för något i världen gå miste om att få läsa det!! :D:D

Kraam!

2012-12-27 @ 10:17:42
URL: http://nnovellbloggen.blogg.se
Postat av: Joanna

Snääälla kan du inte börja skriiva någon gång. jaghållerpåattdöavväntanvetintevadjagskagörakommerheltärligtattdösnart

2013-01-16 @ 22:51:29
URL: http://jcjumping.blogg.se
Postat av: Joanna

Ni får du faktiskt skriva!!! <3

2013-01-21 @ 22:12:09

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0