17 Maj 2012

Heeellloooo!
Nytt kapitel ikväll!

Men ska bara säga; Jag funderar på att sluta på den här novelllen. Jag känner ingen motivation och nu känns det som om jag har gnott in mig i en himla härva bara.. SEN så kommenteras det ju jäkligt dåligt. Har flera hundra besökare men bara 2-3 stycken trogna kommenterar. (TACK <3<3) Jag vill inte gnälla för mycket MEN jag vet inte varför jag skriver längre?? I början var det för mig själv. sen började jag få massa besökare och en och annan kommenterade och då blev det helt plötsligt en annan innerbörd. Nu känns det inte roligt längre! 

Jag är även öppen för ett ev. länkbyte med någon! Jag känkar din blogg bland mina länkar! Kommentera om du är intresserad!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ah, förstår precis vad du menar... Till en början handlar det om att skriva för skojs skull, och sen blir det liksom "åh ingen kommenterar" och det blir bara inte samma sak :/ Men försök att se skrivandet som en rolig sak! Ifall du inte gör det så kanske det nästan är lika bra att sluta... =/ men men, helt ditt egna val! (:

Och haha, oj så du läser redan min novell? :p hoppsan... Tack för kommentaren iaf♥

Ha en trevlig kväll nu! =D ♥

2012-05-17 @ 20:22:16
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh nej du får inte sluuuta! Då får du skriva till mig på mejlen eller ngt :O

2012-05-17 @ 22:25:37
Postat av: Alma

Jag älskar sin novell , snälla sluta inte <3

2012-05-17 @ 22:32:35
URL: http://minafinanoveller.blogg.se/
Postat av: Emelie

Neeeeeeeej du får inte sluta!!!! Älskar din novell skit mycket!!!! Kommer bli skit ledsen om du slutar! :( <3<3<3

2012-05-17 @ 23:07:30
Postat av: Sofia

Neej du får inte sluta kommer bli skit ledsen jag älskar din novell jag läser typ 12 stycken olika noveller och av alla dom så e din bäst jag lovar snälla jag ber dig sluta inte <3

2012-05-17 @ 23:35:26
Postat av: Olivia

Sluta inte snälla du. de här är absolut en utav dom bästa novellerna jag har någonsin läst, jag är seriös. jag blir så jäkla glad varje gång de är ett nytt kapitel uppe.<3

2012-05-18 @ 12:30:55

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0