26 Maj 2012

Hej :) 
Jag bara älskar att statistiken höjs och att någon iaf kommenterar! Tusen tack xx
Tyvärr kommer inget kapitel idag; jag har varit istallet hela dagen för jag ska åka vid klockan 6 i morgonbitti på tävling. Och nu ska jag se ESC! Så tyvärr :/ 

Men, Jag fick en fråga på förra kapitlet om att ev. ha en tävling om en roll i novellen. Jag hade en tävling förut, men ingen ville vara med. Men eftersom ni är så snälla och ber om en så kan jag såklart ha en tävling! 

TÄVLINGEN:
Du kommer att vinna en roll i NÄSTA ONE SHOT, känner att det är bättre eftersom vi är mitt inne i WTG. Denna one shot kommer dock att vara på cirka 4 kapitel. Rollen kommer att vara en huvudroll. Vill du vara med så skriver du en beskrivning av dig själv + en kort motivering till varför du ska vinna. Skriv oxå din mejladresse (visas bara för mig) så jag kan höra av mig. OBS! för att tävlingen ska bli av kräver jag minst 5 tävlande
TÄVLINGEN AVSLUTAS SÖNDAG 27 MAJ KL. 22:00


Jag lovar att ha en tävling där TRE vinner roller i min nya novell när WTG är avslutad! En huvudroll och två biroller :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag heter Emelie och jag är 16 år jag har blåa ögon rött långt hår 1.70 cm lång,,jag älskar musik! musik e livet för mig när det jäller musik så kan jag lyssna på allt men One Direction kommer altid först ;) jag skulle vilja ha huvudrollen för att jag har försökt att vinna förut men det blir aldrig jag jag ÄLSKAR One Direction skit mycket dom e allt för mig och det spelar ingen roll vem det e jag får dejta älskar alla lika mycket snälla jag ber dig <3

PS:Älskar din novell skit mycket du e helt underbar och du skriver ass bar kramar !! <3<3<3 XX

2012-05-26 @ 21:19:35
Postat av: Melissa

melissa heter jag, bor med mamma och pappa och har en storebror som är 18 och jag är 16 vi har en riktigt bra syster-bror relation. jag har långt brunt lockigt hår lite längre ner än rumpan. jag hatar ormar och skräckfilmer. jag gillar romantiska filmer. min pappa kommer från irak.han flydde hit med sina bröder och föräldrar när han var 16 år. mamma är svensk. är beroende av 1D men har inte träffat dom, jag tycker dom är snygga sexiga fina söta underbara fantastiska, allt man kan tänka sig. jag vill vinna tävlingen för att jag läser minst 20 olika novellbloggar och har anmält mig på nästan all a tävlingar som har varit men inte vunnit det skulle vara jättekul att vara huvudrollen ändå om det bara är en one shot. och snälla jag vore tacksam om jag vann denna och om jag inte gör det så kan jag väll vara huvudrollen i novellen efter WTG. älskar din novell och älskar dig!

2012-05-26 @ 21:39:53
Postat av: Olivia

Jag heter Olivia, jag är 17 och bor i Sverige på Gotland men i sommar så ska jag flytta till London så då hoppas jag på att kanske se dom. Jag har blont hår och blåa ögon, jag är ungefär 1,59 kort hähäh. Jag gillar att dansa & sjunga. Jag älskar alla i one direction men jag gillar mest Niall♥ För typ 3 månader sedan så tog en av mina släktingar självmord och då så började lyssna mer på one direction och då så mådde jag mycket bättre av att lyssna på deras låtar och sen dess så har jag typ blivit en "directioner".



Jag skulle vilja vinna typ bara för att jag aldrig vinner något. Och för ibland är jag typ "ledsen" för att jag inte har träffat dom så det skulle ju kännas kul om att typ läsa så att det känns lite verkligare typ, hähäh :) xx

2012-05-26 @ 22:26:47
Postat av: Ally.

Mitt namn är Ally, och jag är halvbritt och halvsvensk. Jag är född i sverige och bor i London på sommrarna hos mig farmor. Jag är arton född samma år som Harry. Fast i mitten på sommaren. Jag har blont rakt hår till navlen och är smal med kruvor. Mina ögonfransar kan man tro är lösögonfransar som ramar in mina kristallblåa ögon. Jag har navelpercing.

Min mamma heter Katarina,38 och min storebror på nitton år som heter Hampus. Min pappa dog när jag var sexton. Och han betyder allt för mig.

Jag älskar rita och sjunga och kan dem mesta instrumenten och älskar gitarren med.

Jag kan flytade engelska.

Jag är grym på basket och fotboll och går i både sporterna och älskar tvspel.

Jag är verkligen ingen killtjej. Jag får det jag pekar på eftersom min mamma tror att det kommer få mig känna mindre sorg. Men det gör det inte.

Och nu i sommar, ska jag flytta dit i en egen lägenhet och starta ett nytt liv.



Jag vill vinna för att:

När mina vänner visade mig one direction blev jag glad. Dem gav mig typ hopp om livet.

när jag lyssnar på deras låtar kan jag lixom glömma världen runt om. Att jag måste kämpa igenom dagarna. Att jag är pappalös eller att min mamma mår piss, när hon gråter om nätterna och inte tror jag hör.

One Direction är mina hjältar och om killarna i min klass skulle kunna fatta vad dem betyder för mig hade dem kunnat sluta reta mig.

Det hade varit det bästa som hänt på länge för mig om jag hade kunnat läsa en novell om mig.

Jag tror jag behöver detta.



BTW. Min hotmail funkar inte, så du får skicka till min bästa väns.

2012-05-27 @ 00:13:25
Postat av: Sara

Jag heter Sara och är 15 år och bor i Umeå. Jag har två systrar och min pappa som står mig väldigt nära. Min pappa kommer från Somalia och mamma är svensk. Jag är en idrotts tjej som älskar livet och njuter av varje stund Gud ger mig. Mina hobbys förutom fotboll är att shoppa och vara med kompisar. Sen älskar jag också att festa. Jag hatar rökning men ser inget fel på att dricka när man är på party, sen är jag rädd för all sorts insekter och ormar.



2010 så dog min mamma av svår bröst cancer och killarna var dom ända som kunde hjälpa mig ut.. Eller iallafall att le. Jag upptäckte dom på internet dagen efter att XFactor la ut Torn, sen dess har jag varit en Directioner. Har lyssnat på killarna varje dag och killarna är dom ända som kan få mig att le efter en svår dag. Jag älskar dom alla lika mycket så det spelar ingen roll över vem jag får dejta.



Jag tycker jag ska få det här för att jag försökt med många sånna här grejer utan att lyckats.

2012-05-27 @ 10:37:14
Postat av: Emelie

Jag heter Emelie och är 13 år! Jag har isblåa ögon och mörkt,långt hår ner till rumpan! Jag är 1.60 lång, så inte så lång. Jag är inte tjock, inte pinnsmal men smal, med kurvor! Jag är rätt brun, och mörk i mig själv, alltså som solbränna då! ;) jag älskar att dansa och spralligare människa får man nog leta efter! jag älskar att festa, att sjunga och jag älskar mitt liv! Jag tänker inte sitta och skriva att jag vill bli tillsammans med Zayn, eller Harry, inte bara för att de är sjuuukt snygga, men jag vill bli vald för jag tycker bara det är en kul grej! Jag tänker inte sitta att skriva att du ska välja mig för det är synd om mig att jag aldrig blivit vald innan, att jag aldrig träffat dem, osv,... Men vill gärna bli tillsammans med antingen Zayn eller Harry! Jag kan framstå som en rätt kaxig, och självsäker brud på mina tretton vårar! Men jag har ett rätt tufft temperament.. haha, inte det jag skulle berätta! Jag gillar somsagt allt som är kul, och lever absolut alla dagar som om de vore de sista! kram!

2012-05-27 @ 12:36:31
Postat av: Jojo

Hej! :) du vet vem jag är men jag heter iaf Joanna mueller och är 16 år gammal. Brunt halvt långt hår, bruna ögon och är ganska lång. Bor i huvudstaden, håller på med hästar, har en egen för tillfället och eget stall, jaja....



Hm jag Vill vinna för att det är kul när någon som inte helt vet vem man är skriver om en. Och se hur den har uppfattat en och sen så älskar jag ju våra killar starkt ;)



Förresten hur gick det på tävlingen idag? :)

2012-05-27 @ 12:42:39
Postat av: Alma

Hej !

Jag heter Alma , jag har brunt lockigt hår som går ner till höften och blåa ögon. Om jag skulle beskriva mig själv så är jag glad och rolig men ganska envis , och jag blir pizof på människor som tror de är bäst ... Men jag är offta väldigt glad och snäll :)



Jag tycker jag borde vinna för att jag följer din blogg och värkligen älskar den , kollar minst 2grr per dag efter uppdatering , och komenterar alltid !

2012-05-27 @ 12:50:19
URL: http://minafinanoveller.blogg.se/
Postat av: Melle

Jag heter Emelie men kallas oftast för Melle. I februari fyllde jag 16. 

Jag har klarblåa ögon, mellanlångt blont lockigt hår. Det gör oftast som det vill och går i och för sig inte göra någonting åt. Det har en egen vilja utan att vara affrolockigt.

Jag är 167,5 cm och varken smal eller tjock, så vad dom flesta skulle kallad helt normal. Jag går smått inåt med fötterna, inte sådär fruktansvärt mycket men det syns.

Jag är väldigt sprallig och skrattar väldigt mycket, åt det mesta helt enkelt. Jag är dock ingen morgonmänniska. Men jag älskar vara uppe sent på kvällen och därför att sova länge på morgonen. Och jag måste väll nämna att jag är klumpig av mig... Det går inte missa. Jag brukar vara den som snubblar och trillar.



Alla brukar alltid säga att jag passar ihop med Niall, och jag har aldrig fattat varför... Men jag har inget emot det helt ärligt. Hade blivit lika glad vem det än var. (lite random fakta så där ja)



Jag gillar att läsa, skriva, fotografera, spendera tid med mina kompisar, långa fikor, åka tåg och resa. Jag älskar att göra spontana saker, oplanerade saker är dom bästa. 

Några saker jag inte gillar är spenat, pojkar som retas för att visa att dom gillar en, personer som ljuger och personer som gör allt för uppmärksamhet. 



Varför skulle just jag vinna? Låter alltid lika slemmigt men, för att jag verkligen aldrig vinner någonting. Aldrig ens vunnit en stjärnvinst på ett godishjul. Patetiskt? Svar ja. Och sen för att jag har 1D i mitt huvud konstant. Helt otroligt att jag ens kommer ihåg att gå till skolan på morgonen. Att få drömma sig bort ännu mer genom att någon annan skriver om "mig". Wow, skulle vart helt galet. Skulle antagligen tro att det var sant och kopplat bort verkligheten för evigt. 

2012-05-27 @ 21:51:43
URL: http://vashappeninsuperman.webblogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0