Who's that girl? - Kapitel 34

Tidigare i Who's that girl?: "I don't know.. I want to talk to Harry first..", sa jag och skruvade på mig. Han drog mig intill sig och kysste mig mjukt. Fjärilarna i magen började flaxa och jag fick den där lyckliga känslan som jag fick varje gång Liam kysste mig eller berörde mig. Han nickade och jag la mig på hans bröst. Jag hann knappt sluta ögonen innan jag hade somnat.

Klockan var sju och jag hade vaknat av att Liam puttat ner mig från sängen. Han tog alltid sådan stor plats att jagvar tvungen att slå med näbbar och klor om jag ville ligga kvar i sängen. Och just den här morgonen fick han migverkligen att vakna på fel sida.
"Come oooon, Liam! You're not that fat..", muttrade jag surt och klev upp för att fixa frukost. Ingen av de andrakillarna var vakna än så jag smög ut till köket. men när precis klivit in i köket ser jag Harry ligga överdiskbänken och ner med huvudet i hon. Hans mörka lockar låg som en golvmopp ner i disken. Förmodligenvaknat för att dricka något och råkat somna på vägen. Han snarkade ljudligt och ställningen han låg i såg intebekväm ut. Jag skrattade lite för mig själv och satte på kranen. Iskallt vatten sköljde ner över Harrys nacke ochin i hans t-shirt.
"WHAT THE...??", han vaknade upp och skrek. Jag kunde inte hålla mig utan jag la mig dubbelvikt ner på golvetoch tårarna bara sprutade.
"I'm sorry, but you deserved that!!", fick jag fram mellan tårarna. Harr tittade surt på mig och drog åt sig enkökshandduk.
"I will remember this!", muttrade han och gick ut ur köket. Niall mötte honom och tittade på Harry med enförvånad blick.
"Why are..-", började han.
"Ask Liam's girlfriend and my called sister..", avbröt han och gick till badrummet. Niall tittade på mig och jagförklarade vad som hänt. Han kunde heller inte hålla sig utan tyckte också att Harry mer än så hade förtjänat det.

Eftersom det bara var vi tre vakna fixade vi frukost och satte oss sen på min balkong. Solen värmde redan ochhimmelen var blå. Det skulle bli en fin dag. Perfekt för shopping eller picknick.
"So what's up for today?", sa Niall och tryckte in en skiva med bröd.
"Harry and I will have lunch and I think Liam told me that you're going to be in the studio until 2 pm.", svaradejag och tittade på Harry. Han nickade. Lunchen skulle få bli avgörande om vi verkligen skulle klara ut den härknäppa situationen.
"I don't want to be in the studio today.. Nice weather!", klagade Niall. Jag höll med. Det kunde inte vara roligt attvara instängd i en studio halva dagen om det var super fint väder och alla andra var ute.
"But we can have picnic tonight in the park?", föreslog jag och Niall sken upp. Vi bestämde en picknick runt 6tiden. För att få med Niall på någonting var det ända man behövde nämna så var det mat.
"Morning..", hörde jag Liam bakom mig. Jag ställde mig upp så han kunde sätta sig på min stol och jag i hansknä.
"Morning!", svarade Niall och Harry. Jag såg Zayn och Louis genom glasdörrarna. De var på väg ut till balkongenlastade med frukost.
"Why weren't you by my side this morning when I woke up?", sa Liam och plutade besviket med läpparna.
"'Cause you're not nice in bed..-", började jag. Harry avbröt mig med ett stort flin.
"Not in that way, Harry!!", sa jag och räckte ut tungan till honom. "You keep pushing me out of the bed..", sa jagoch tittade på Liam.
"Well, I guess I'm fat then..", sa han och skrattade.

Harry och jag gick ut från lägenheten för att äta lunch på en restaurang i närheten av studion. Inga fans syntestill och det var bara så skönt att kunna gå avslappnat utan att behöva bara på sin vakt. Men detta var ändå långtifrån avslappnat. Vi gick i en pinsam tystnad och Harry gick en bit ifrån mig. Vi hade inte sagt ett ljud till varandrasen jag hade hämtat upp honom vid studion. Vi gick till en av Harrys favorit restauranger i området, någon medalla olika sorters rätter. allt från asiatiskt till italienskt. Vi satte oss vid ett bord och jag drog en djup suck.
"Ok, Harry. Let's talk about this now.", sa jag och han nickade stumt.
"I actually don't have much to say more than I'm sorry that Louis and I lied to you.", svarade han och tittade liteledsamt på mig.
"But how do you feel about this? You know, people will find out! The fans and the paps are crazy. You knowthat!", sa jag. Han började pilla på sina naglar och skrapade försiktigt bort lös hud från nagelbandet.
"I don't have much choice, right? Neither have you..", fortsatte han. Jag nickade och höll med.
"So what's happening now?", suckade jag. Maten kom in och jag började peta lite. Jag hade förlorat aptiten helt.
"I have no answers, only questions. And the only one who has facit is my dad. You and I are going to HolmesChapel tomorrow. I've already spoken to Liam.", sa Harry och jag tittade chockat på honom.


Blir så rörd! Statistiken bara stiger och stiger :') Älskar er! xx Men vad kan bli bättre? Vad kommer hända i Holmes Chapel nu? Kommer någon få reda på den här skandalen? och i så fall hur????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du äger! Klockrent!

2012-05-25 @ 06:16:41

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0