Första delen

Hej hej!
Anledningen till att jag inte skriver något nu är att jag har mina "monster veckor" i skolan just nu. Dvs. sjukt mycket arbete + jobb vid sidan av! Hoppas att ni alla förstår att bloggen därför hamnar längst ner på min prio lista. Får se om kapitel kommer ut nästa vecka, åker till London (YEY) på tisdag och kommer gå på BRITS (YEEEEEEEY) på onsdagkvällen för att se våra boys :) ev. ska jag oxå gå på deras första turnédatum med nästa lördag, vi får se :) 
Men som sagt, hoppas att ni förstår! :*

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ååh du får hälsa jättemycket från mig om du träffar dom. Typ ge mitt nummer och att fråga snällt om dom kan typ följa mig på twitter :D Sen tycker jag att vi borde få typ kanske bara ett halft kapitel på alla hjärtans dag (: ? <3

2013-02-12 @ 11:26:10

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0