1 Maj 2012

Hej Hej Vänner!! 
Det är med sorg i mitt hjärta som jag måste meddela att mitt internet inte vill ge med sig idag. Nu sitter jag hos min pojkvän och skriver detta, men kapitlet (2 faktiskt) är färdig skrivna och allt. Jag kommer att fixa mitt internet till i morgon och då lovar jag att 2 kapitel, kanske 3, kommer att laddas upp innan 22:00 i morgon. 
Jag har dock en fråga till er; Vad tycker ni om novellen? Har den blivit sämre? Ni kommenterar inte längre och hur ska jag då veta hur den ska förbättras eller vad den ska handla om? 
Jag kan avslöja att jag har ett ganska bra slut på denna som jag kommer ha lite svårt att skriva , men jag lovar att det är super. Såklart är novellen inte slut på långa vägar men det vore jätte snällt om ngn iaf kunde kommnetera lite ibland. Det höjer liksom motivationen! 

Love XX

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0