Förra veckan

Hej vänner,
Jag ber tusen gånger om ursäkt att uppdateringen inte blev som jag sa förra veckan. Jag vill egentligen inte komma med dåliga ursäker men sanningen var att jag behövde en paus. Jag har upp över öronen med uppsatser som ska in de närmsta 2 veckorna. Jag hoppas ni förstår att bloggen ligger på mins prio nu men att ni fortfarande kommer stanna kvar?

Idag är det fredag. Jag har projektarbetsdag i skolan så man kan väl säga att jag egentligen är ledig. Har varit uppe sen halv sex och varit i skolan sen halv åtta. Jag ska försöka få ihop kapitlet klart till i kväll. Jag lovar inget men jag oppas att jag kan ge er en uppdatering snart. Ska bara vara i skolan till två tiden sen åker jag till stallet och sen hem för att plugga. Kanske skriver klart kapitlet före så ni iaf får något fredagsgodis :)

Tack för ni finns!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fredagsgodis :D

2012-10-05 @ 16:09:46

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0