Hej Vänner <3

Hej Vänner,
Jag är så sjukt ledsen att jag har haft ett suuuuuper långt uppehåll från bloggen, jag har inte glömt er alls :) Har bara haft så sjukt mycket att göra på sistone; jobb, student, nytt jobb, förhållande-trassel osv. Sen kanske det största som händer just nu i mitt liv; Jag flyttar till England 3 september!!!! Wohooooo :D Och tro det eller ej, men jag tror att jag kommer få mer tid till att blogga då och förhoppningsvis komma back on track :)

Tack för att ni tålmodigt väntar!!!

Följ mitt liv på instagram; linnengelholm
Eller twitter; linnengelholm

Byeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: L

åh vad kul ! vart i England ska du bo ? x

2013-07-17 @ 21:16:00
URL: http://bringwordstolife.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0