Who's that girl? - Kapitel 58

Tidigare i Who's that girl?: "Okey, party poopers! They're not here, but we are so let's have fun!", Andy vinkade till sig servitören och bad om notan. Jag och Liam avböjde från att följa med ut och klubba hur mycket Andy och Niall än tjatade på oss. Louis hängde på oss och Zayn följde också med efter lite tjat från min sida. Harry, Niall och Andy gick i väg medan vi andra började gå hem mot hotellet. Jag gick med mina klackskor i ena handen och den andra höll hårt i Liams.

Jag satte mig vid Liams Mac och loggade in på twitter. I bakgrunden kunde jag höra hur Liam satte på duschen och stängde badrumsdörren bakom sig.
"Taking a shower, babe! Don't go to your room.", skrek han.
"Ok...", jag skrollade ner bland mina mentions och log lite. Jag fick en hel del hat, men de flesta älskade mig och Liam. Mest för att jag gjorde Liam glad och för att han var lycklig. Jag stelnade till vid en tweet.

Liam at the hospital today. Looking fine tho!

Det var samma tidpunkt som Zayn hade hämtat upp mig och Andy vid flygplatsen. Jag valde att låtsas om ingenting. Han skulle säkert bara hämta ut mediciner eller liknande. Ville Liam inte berätta så behövde han inte. Men jag var orolig, och jag verkade inte vara ensam.
" Are you okey, hun?", jag kände hur blöta droppar snuddade vid min nacke samtidigt som han kysste mjukt min nacke.
"You're wet...", mumlade jag.
"I know and cold.", jag vände mig om och Liam satte sig bredvid mig på sängen. Jag tittade länge in i hans ögon innan jag kysste honom på halsen. Gud.. Den här pojken gjorde mig galen..

"Come on, Liam! Stop teasing and tell me where we're going!", vi sprang genom Los Angeles gator hand i hand. I bland svängde vi av och sprang vidare. Vi hade bara stannat en gång och det var för att köpa med oss vatten. Liam skrattade bara åt min nyfikenhet.
"Then it wouldn't be a suprise!", vi fortsatte springa. Min korta blommiga klänning fladdrade med vinden och jag var tvungen att stanna och ta av mig mina högre skor för Liam hade inga som helst planer tidigare på morgonen att berätta hur jag skulle klä mig. Tillslut stannade Liam och vi gick in genom ett par stora grindar. Det var en liten park med polande vattenfall och stora pilträd med vackra rosor planterade i rabatterna. De enda människorna i parken var vi och några äldre damer på en parkbänk.
"Wow", viskade jag. Liam log lite finurligt åt mig och drog med mig längre in i parken. "You could have told me that I would run a marathon this morning to my own date..", jag snörpte på munnen och satte armarna i kors. Han skrattade lite lågt åt mig.
"You love me.", sa han bara.
"Yeah.. Lucky you.", vi satte oss ner på en filt som han hade placerat ut under ett av pilträden.
"Lucky me!", han kysste mig. Liam hade alltid velat göra enkla men stora grejer för mig och han visste exakt vad som fick mig att bli lycklig. Hade jag fått bestämma så hade det varit att få vara med honom för alltid.
"Liam.", sa jag allvarligt och tog en klunk av vattnet. Han kisade mot solen och vände upp blicken mot mig innan han flätade samman våra fingrar. Han började leka med dem och jag rös varenda gång han rörde vid mig. Han fick mig ur balans. Jag samlade mig ännu en gång. "You know how much I love you, don't you?", han ryckte till lite vid frågan.
"Of cours I do", svarade han lugnt. Jag nickade lite. "Why asking?"
"I want to be with you like... forever!",
jag slog ut med händerna.
"Forever is a very long time.", skrattade han åt mig.
"Forever is only the beginning, Liam!",
"Then forever is more than fine", jag kysste honom och vi ramlade ihop i en hög på filten.

Liam överraskade mig bara mer och mer. Han plockade fram både det ena och det andra så som ost och kex, frallor, frukt och champagne. Vi satt och njöt i solen länge innan jag vågade fråga honom.
" You actually wrote that song for me?", jag syftade på låten han hade sjungit för mig i Birmingham.
"You mean this one?", han plockade fram en gitarr bakom ryggen och började spela ackorden på låten. Jag nickade. Han mumlade texten lågt medan hans fingrar spelade igenom hela låten.
"I started, then the boys liked it and joined me. We finished it right after the tour in Australia.", han la ifrån sig gitarren.
"I love it. The lyrics is... so beautiful.",
"I wrote it for you. You're beautiful", han ryckte på axlarna och jag knuffade till honom lite lätt.
"Cheesy boy...", mumlade jag.
"You love me.", han kysste mig.
"A lot."



Fick ett hot från en viss person *host host Joanna* haha och ja, här är 58 :) 


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha ja, varför skrev du? Hade värsta planen juh :( Aja nästa gång så.... Mohahha :D <3

Svar: Hahahahha :D Nu fick du ett! :) Jag väntar tills nästa gång hahah
lillanovellen.blogg.se

2012-07-19 @ 21:13:59
Postat av: Louise

alltså detta är så sjukt jävla bar :'3

2012-07-19 @ 22:09:26

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0