Who's that girl? - Kapitel 20

Tidigare i Who's that girl? "Bye Jose!", han klev ner från trappen och satte händerna i fickorna medan han snabbt gick tillbaka till de andra. Jag såg honom försvinna bortom hörnet och sen vred jag om nyckeln och klev in i min lägenhet, med ett leende på läpparna - större än någonsin!
Lelle's perspektiv:
Jag vaknade upp med Liam brevid mig. Solen sken in genom persiennen och lyste mig i ögonen. Trött vände jag mig om och möttes av en sovandes Liam. Hans munn var öppen och ögonen slutna. Jag log lite för mig själv och tittade på klockan. Halv elva. Han kunde gott och väl gå upp nu. Jag lutade mig fram och kysste honom lätt på ögonlocken. Han grymtade till och log - fortfarande med ögonen slutna. Plötsligt tog han tag om mina handleder och drog upp mig på hans mage. Jag skrattade till och lutade mig fram. Jag tog tag i hans handleder och låste dem mot sänggaveln.
"Morning sunshine..", mumlade han mot mitt hår och kysste min hals. Jag blundade och njöt av hans läppar mot min hud. Ju mer tid jag spenderade med Liam, ju mer föll jag för honom. Hans charm, hans sätt att bry sig om allt och alla, hans kärlek till killarna och hur han tittade på mig. Det liksom glödde i hans ögon, som en eld. Jag ville vara hans skogsbrand och ingen skulle få släcka den. 
Jag tittade in i han ögon och släppte hans handleder. Jag följde hans kindben med mina fingertoppar och jag märkte hur han fick anstränga sig för att inte bli allt för exalterad och äta upp mig. Jag log och skratt bubblade ur mig.
"What?", nästan viskade han. Han satte sig upp så jag satt gränsle över honom och jag var så nära hans ansikte. Jag kände hans andedräkt mot mina läppar medan han tittade djupt in i mina ögon. De liksom glittrade.. Tillslut kysste han mig. Jag log mellan kyssarna och greppade om hans nacke för att komma närmre. Det blev allt mer passionerat och jag njöt av varenda lilla sekund.
"Sorry for..-", hörde jag någon bakom oss. Jag kände hur Liam drogs i från mig och suckade. 
"Please, not now, Niall..", sa Liam trött. 
"Not Niall.. Zayn..", viskade jag till Liam. Han tittade kosntigt mot mig. Jag satt med ryggen mot dörren så det vore omöjligt för mig att veta vem det var. Men jag kände killarna så bra nu att jag gott och väl till och med kände igen deras morgonröster. 
"Sorry, Zayn. What do you want?", sa Liam och jag böjde mig åt sidan så de kunde prata med varandra. 
"I actually want to speak to Lelle.. If that's ok? And Harry's making breakfast..", sa Zayn. Det märktes att han skämdes för att ha avbrutit oss. 
"Ok! I'll just put some clothes on.", sa jag och hoppade ner från Liam och sängen. Liam tittade irriterat på Zayn och vände sen besviket mot mig.
"Sorry, babe, but it's time to get up...", jag tog fram ett par jeans ur lådan och bytte Bh och tog på mig en stickad kofta. 
"You don't need them..", jag kände hur han kramade mig bakifrån. Han fick mig alltid att rysa och egentligen ville jag inte allt gå ut till Zayn. Jag ville stanna i sängen med Liam hela dagen... 
"Sorry, Babe.. ", fortsatte jag att mumla. "Ok, stop it.. I have to go out and see what Zayn wants..", sa jag och vände mig om och kysste honom. Han tittade lite besviket på mig men jag bara log tillbaka. Han var ganska rolig att reta trots allt. 

Jag gick ut till Zayn och Harry som satt i köket och åt frukost. Harry visslade till är han fick syn på mig och vände sen pannkakorna i stekpannan.
"Whaaat?", sa jag lite misstänktsamt och tog en av pannkakorna ur Harrys stekpanna.
"Hey that's mine!", sa Niall och kom utspringandes från toaletten.
"Too late!", skrattade jag och såg Nialls sura blick. 
"Zayn told us about you and Liam's hot morning. Pink underwears, really Lelle?", sa Harry och flinade åt mig.
"Ohh you didn't Zayn?", sa jag och kände hur röd jag blev.
"Ohh Yes he did!", sa Louis och kom från vardagsrummet. 
"Hey! It was like 5 minutes ago and you've already told them? Gosh.. you really are brothers..", de flinade tillbaka Niall skrattade. 
"So Zayn? What was it you wanted to talk about?", sa jag och såg hur Zayn tittade ner i bordet.
"He wants to take Jose out for dinner!", skrek Louis!
"Shut up, Lou!", sa han och fortsatte titta ner. 
"Is it true, Zayn?", sa jag och log. "'Cause she likes you and she'd love to have dinner with you!", han tittade upp och log.
"Really?", sa han och jag nickade. 
"Call her! I bet she's waiting.", sa jag och tog en tugga av pannkakan. 
"On my way!", sa Zayn och sprang ut i hallen för att ringa. Louis och Harry började genast göra narr av honom.
"Stop it guys!", sa jag och kastade en vindruva på Louis. Han antog utmaningen och snart var ett krig igång - igen.

Ledsen för att det blev så sent! Mitt internet laggade sönder igår! Måste fixa det där.. Här har ni ett iaf! Vet inte när nästa kommer :) och jag såg att jag slog besöks rekord i går!!!!!!! TACK SÅ HIMLA MYCKET!!! Ha d bra och glöm inte kommentera!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Måste säga att din novell är jättebra :) Lite jobbigt bara att du blandar in så många relationer om du förstår vad jag menar. Men annars super och hoppas att det kommer upp flera inlägg snaaart, can't wait !

2012-05-05 @ 18:55:13
URL: http://potatoes.webblogg.se/
Postat av: Jojo

Okej jo då förstår jag :) Men "annars" är novell jättebra, kan nästan inte vänta till nästa del :D



Vad har du för häst då? Hur gick det? :) Är taggad inför imorgon och hoppas det går bra. Han måste få lite rutin men annars så ;)

2012-05-05 @ 20:55:57

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0