5 April 2012

Hej!
Jag tänkte bara skicka i väg ett litet inlägg innan jag går till skolan nu på morgonen! 
Så vad tyckte ni om gårdagens kapitel? Kommer detta bli bra? Jag ser i statistiken att många (förhoppningsvis) av mina gamla läsare har följt med hit till Lilla Novellen och det glädjer mig! Jo, jag tänkte så här att ett nytt kapitel kommer att komma i kväll och sen kommer uppdateringen bli ännu bättre för jag börjar mitt påsklov denna vecka. Så då blir det kanske två uppdateringar varje dag :D
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ellen FOTO

sv: tuvärr så har jag lite fullt upp just nu, men om du frågar om nån månad kanske? :)



ha det bra!

2012-04-05 @ 15:11:00
URL: http://ellenkarramellens.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0