SVAREN

när kommer nästa kapitel? - Nästa kapitel skulle ha kommit i går... hehe men har haft min enda lediga dag denna vecka idag så kanske senare ikväll. Vi får se. Tanken är att WTG ska var färdig V. 28 :(

hur mår du?
- JAg mår faktiskt helt okey :) Saker kunde varit bättre , men jag har ju er !

vilken e din favorit låt?- Ok den här är skitsvår att svara på! Jag är forvever and ever ett The Script fan :) "Breakeven" kommer alltid att följa mig vart jag än går. Men jag har oxå till exempel "Hurtful" av Erik Hassle (sjukt stort fan där med.. hehe) som alltid är med mig. Sen har vi Ed Sheerans "Give me love". Jag lyssnar på den när jag är glad, ledsen, arg, sårad osv. När som! Jag kommer nog till och med tatuera in en bit av texten av både Give me love och Breakeven :)

Någon favorit tv-serie? - Jag ska bara säga en sak: Jag är tv-serie nörd på hög nivå! Och jag skojar inte! Just nu följer jag cirka 20 serier om inte mer.. Jag ser på ALLT. Men mitt hjärta kommer alltid slå lite extra för Sci-fi / fantasy. Men jag kan så gott som säga att "Buffy" och "Supernatural" är mina två favoriter. Jag ÄLSKAR dem :) tätt där efter kommer The Vampire Diaries, Glee, New Girl, Teen Wolf, Pretty little liars osv. Listan blir lång!

favorit ship bland killarna? - Ok, Jag är en Larry-shipper forever and ever to the end! Jag förnekar nästan alla rykten om Harry och tjejer eller Louis och Eleanor. (ta mig inte fel , jag älskar Eleanor), deras vänskap är så stark, så broderlig, så kärleksfull, så.. perfekt! På andra plats kommer Zarry. Ursäkta men jeeeeeeeez! DÄlskar dem :') och på tredjeplats kommer "Lilo". Dem är för söta :') Vilka är era favoriter?

vilka är dina favorit bloggar? - Jag läser sjukt mycket novellbloggar. Men min absoluta fav. novell just nu är de här: Dare to dream
Torpenbergs (SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA!!!)
Nialls Laugh

Sen läser jag ju bloggar av mina kompisar och ibland Kenzas, Tyra Sjösteds hästblogg och många fotobloggar :)

"favorit" i bandet? - Ok, det är så här. Jag älskar ALLA killarna :') men jag har verkligen små perioder med varje kille. Just nu är jag inne i en Liam (därför blev novellen om honom) och Zayn period, Jag tänkte ni skulle få reda på min "historia" med killarna (men ngnannan dag) och ni får inte hata mig nu, men i början så tyckte jag inte om Zayn över huvudtaget. Jag råkade se en video där pojken sjöng sjukt surt och jag tyckte verkligen inte han passade in. Idag så älskar jag Zayn så sjukt mycket! Jag tycker personligen han har en av de absoluta bästa rösterna i bandet och är en riktigt, riktigt skicklig sångare! Han kan verkligen kontrollera den nu :) Jag ångrar verkligen att jag tyckte så där i början men det bevisar ju bara att alla kan änndra sin åsikt :)
Men jag måste erkänna att mitt hjärta kommer alltid slå lite extra för vår Niall Horan. Jag vet inte varför. Jag kan inte favorisera dem men han var den första jag "föll" för när jag upptäckte dem :)

Vad är din favorit film? - Denna är oxå svår.. Men jag älskar fantasy/sci-fi och äventyr :) Men jag kan nog säga att min absoluta favoritfilm är Harry Potter serien! Jag andas, lever, äter HP :) Men absoluta feelgood film är "Easy-A" just nu. Min film som ja ser på när jag är ledsen är alltid "Ps. I love you", tjuter lika mkt varje gång!

Din favorit skådis? - Gosh... Måste ni ställa så svåra frågor? Men jag beundrar Johnny Depp otroligt mycket.. Men jag när det kmr till tv-serie skådisar (ja, det är skillnader!) så är David Boreanaz :) Filmskådis är nog allt från klassiska Sandra Bullock till Emma Stone!

Favorit svenska artist: Erik Hassle och ANdreas Moe. Jag driver Sveriges största, första och just nu enda fansite om Andreas Moe Här

Ska du se Justin Bieber nästa år? - Jag är inget fan, men jag respekterar Justin så jäkla mkt! Han är en fantastisk person! Och jag måste erkänna att Believe är ganska bra :) Så kanske kanske inte, vem vet? :)

Favorit 1D låt: Jag kommer för alltid att älska Moments. Dels är den skriven av Ed och den är bara så fin! Den ligger faktiskt till grunden för dne här novellen :) NI kommer fatta snart! Men jag älskar oxå More than this. SJuuuukt fin! Och en låt där man får en snutt av alla fem :')

Vad händer när WTG är slut? - Då tar jag en paus fram till mitten av Augusti och sen kommer jag tillbaka med en ny Harry novell :) Kommer inte sluta!

Så det var alla svaren! Fråga på som vanligt om det är ngt! Tusen tusen tack för alla fina kommentarer om hur bra novellen är osv!

Kommentarer
Postat av: olivia

Hahah, kul att vi typ gillar samma låtar, artister, tv-serier och skådisar :D x

Svar: Ofta? :D Gud vad roligt! Jag är stort Erik Hassle fan, finns dock inte så många som jag känner :(
lillanovellen.blogg.se

2012-07-02 @ 23:20:13
Postat av: Linda

Vi har samma smak på tv-serier! :D
Älskar supernatural och the vampire diaries :)
Harru twitter? :)

Svar: Gud vad kul!!! :) Det finns så få Spn fans i Sverige :( har bara kompisar i USA och typ UK som gillar det. Min twitter, tumblr, privata blogg hittar du bland länkarna :)
lillanovellen.blogg.se

2012-07-03 @ 13:38:38

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0