Who's that girl? - Kapitel 45


Tidigare i Who's that girl?: "Can we please not talk about this now, Liam?", sa jag och gick surt in i badrummet. Liam följde efter.  Dem andra hade gått hem för en stund sen och jag hade ingen lust längre att göra något "later" sen med Liam. Louis hade förstört allt. Liam kom upp och kysste mig i nacken. 

"Not now...", mumlade jag. 
"Yes now...",mumlade Liam tillbaka. Jag skrattade och lät honom bära mig tillbaka in i sovrummet

Jag vaknade med Liams arm om min midja. För än gång skull hade jag faktiskt lyckats skjuta undan tankarna på Louis under natten. Liam hade fått mig på betydligt bättre humör och det höll i sig.
"Morning, babe..", mumlade Liam och satte sig upp. Han drog undan mitt hår från ansiktet så jag kunde se in i hans ögon. I love you mimade han. Jag tog handen om hans nacke och drig ner honom intill mig igen.
"Don't you dare leave me today Liam..", han skrattade lätt mot min hals.
"How about just you and me today?", sa han. Jag tittade lite chockat på honom.
"But the tour? You have to pack your bags and fix in the studio!", sa jag. Han skakade på huvudet och ett flin spred sig på hans läppar.
"Nope, I did that yesterday and the boys will be fine without me today!", svarade han. Jag kramade om honom.
"I've missed you so much.
We haven't spend so much time with each other lately..", sa jag och satte mig gränsle över honom. Han kysste mig mjukt. Han tittade på väckareklockan.
"Brunch?", jag nickade och vi gick in i  badrummet för at göra oss i ordning.

"Starbucks or Subway?", frågade jag. Liam styrde mig mot Starbucks. Han beställde två kaffe och varsin fralla och sen började vi gå mot parken för att sitta och njuta i den varma Junisolen.
"How do you feel about the interwiev?", frågade Liam. Jag hade helt glömt bort att intervjun Harry och ag åkte hem till hade blivit inställd och att Harry nu skulle släppa nyheten på deras första intervju i Australien.
"It's scary... But in a good way!", log jag. Han nickade. Plötsligt hörde jag hur några tjejer kom upp bredvid oss. De viskade och pekade lite på mig och Liam. Liam märkte det och vinkade till sig tjejerna.
"Hi girls, how are you doing?", tjejerna höll nästan på att svimma när Liam tilltalade dem. De tog några bilder på oss och sen var dem nöjda. Jag tog upp mobilen och gick in på twitter. Jag fick en liten chock när jag såg vad som trendade: Louis och Laila . Jag klickade nervöst på trenden och fick fram det jag absolut hade befarat; en bild på mig och Louis i regnet - "kyssandes". Louis hade råkat kyssa mig i en millisekund men på den lilla sekunden hade någon idiot lyckats få en bild. Jag kände hur svetten började rinna. Vad skulle hända om Liam fick reda eller se bilden? Förr eller senare skulle han det. Och Eleanor.
"Come on, let's go home!", sa jag snabbt och vi började gå hemåt igen.
"Honey.. what's wrong?", sa Liam och försökte stanna mig.
"I'm not feeling so well...", mumlade jag.

När vi kom hem till Liam sprang jag direkt in på toaletten och ringde Louis.
"Have you seen it?", sa jag med än gång som jag hörde Louis röst.
"Yes...", hörde jag honom svara. "And so did Eleanor.", jag drog efter andan.
"What? What did you say?", sa jag lite försiktigt.
"I couldn't say anything 'cause she left...without hearing my explanation", jag hörde hur han kvävde en snyftning.
"I'm sorry, Lou..", mumlade jag tröstande.
"Does Liam know?", Louis röst lät nervös.
"No.. And I can't tell him..
but I have to..", jag kände hur nära tårarna var. Jag visste inte hur jag skulle förklara för Liam. Att någon skulle stöta till Louis så han råkat kyssa mig kändes som en ganska klen historia att dra - tyvärr var det sanningen och jaga hade inget annat val. Jag sa hej då till Louis och gick ut till köket. Liam stod vänd mot mig.
"Liam.. I have to tell you something?.", sa jag och satte mig på barstolen. Han snurrade runt och visade mig sin telefon.
Bilden på mig och Louis var synlig med texten: "First Liam, second Harry and now Louis? Will she sleep with everyone in the band One Direction?"
"Oh nej...", var det enda jag fick ur mig.


KAPITEL 44 FINNS INUNDER DETTA INLÄGG!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!!! Här får ni ett kapitel som ni kan njuta av :)

Vad kommer hända nu?  Killarna ska på turné och Liam, Louis och Laila är mitt uppe i ett triangeldrama. HUR SKA DETTA SLUTA? :)


Kommentarer
Postat av: Louise

meeeeeeeeeer!:D

2012-06-22 @ 23:21:51
Postat av: Joanna

Ouh drama :D

2012-06-23 @ 22:48:16
URL: http://joannamueller.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0