One shoten-->novell?

Hej hopp!

Jag har fått så mycket önskemål på att Niall-onshoten ska bli en novell. Tanken har slagit mig för jag hatar att skriva den så kort som bara 4 delar. Det finns dock ett problem; jag kan inte börja skriva på Harry novellen. Min deal är så här: jag gör en "mini novell" av Niall oneshoten OM ni ger mig idéer. Dvs. den blir på kanske 20-25 delar ist för sina 4. Är det rättvist? Harry novellen kommer att komma efter den i så fall. Men för att detta ska funka vill jag ha lite förslag på vad som ska hända och lite. Vill ni att vi gör så här? 


Förresten; såg ni våra bäbisar på VMA? Kan inte beskriva med ord hur stolt jag känner mig :') Kan fortfarande inte fatta hur stora dem är. 


 

Kommentarer
Postat av: Emelia Selin

jaaaa, snälla gör det!! :D:D:D skulle bli sjuuukt glad för den är gudomligt bra! :)
Idéer? Hm.. Han får i vilket fall som helst INTE dö.. Då måste jag bli så ledsen..igen! :p Skulle vara kul med en sockersöt, äckligt sliskig kärlekshistoria.. Det känns som att Niall är lite sån.. :) Eller att det är helt tvärt om, dom funkar inte alls ihop till en början men inser att dom faktiskt gör det i slutet.. Lite lamt men är typ allt jag kommer på just nu ;)

2012-09-08 @ 16:58:34
URL: http://nnovellbloggen.blogg.se
Postat av: Emmi

Jaaa! Min önskan går i uppfyllelse!♡kram

2012-09-09 @ 10:59:08
Postat av: Joanna

Jag tycker den är bra ;) Känns dock som en novell ja men jag tycker att du ska hålla dig till din "plan" med vad som ska hända sen om det blir 1 extra kaiptel eller 8 gör inget. Ändra bara inte för mycket utan håll dig som sagt till "planen" ;) Det kommer bli bra!! <3

2012-09-09 @ 11:07:17
Postat av: emelie. (melle)

Åh, skulle du skriva en med 25 delar istället för tre, om mig? Gillar dig bara mer och mer, vet du det?
Idéer, hmmn... jadu, egentligen så skulle ju allt kunna hända vid tanke på hur den började. Men det ska helst sluta lycklig ;)

Svar: Awww gumman :') Klart jag kan! Lite jobbigt i mitt liv just nu men jag ska försöka! Haha :)
lillanovellen.blogg.se

2012-09-09 @ 23:15:42
URL: http://vashappeninsuperman.webblogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0